Acasă Afaceri Consiliere, informare sau sesizări prin telefon în privința testelor COVID 19!

Consiliere, informare sau sesizări prin telefon în privința testelor COVID 19!

67
0

Alertă protecția consumatorilor cu privire la analizele de testare COVID- 19 !!!

InfoCons lanseaza linia de urgență și  vine în sprijinul consumatorilor din România, în special în această perioadă dificilă și pune la dispoziția acestora numărul 021-9615 număr cu tarif normal în rețeaua Telekom apelabil din toate rețelele, număr dedicat consumatorilor care au efectuat analize de testare COVID-19 sau doresc să realizeze aceste analize. La acest număr consumatorii pot solicita consiliere, informare și pot depune o sesizare în acest domeniu din perspectiva protecției consumatorilor.

Mișcarea pentru Protecția consumatorilor este alături de cei care întâmpină probleme cu o unitate medicala privata sau de stat, atât din perspectiva respectării prevederilor contractuale, informarea corectă și transparentă a acestora.

Tinand cont de faptul ca se inregistreaza tot mai multe sesizari din partea consumatorilor cu privire la realizarea analizelor de testare COVID-19, procesarea rezultatelor, clauzele contractuale sau de consimtamant semnate de catre consumatori in momentul recoltarii, InfoCons trage un semnal de alarma si sprijina toti consumatorii care intampina o problema in acest domeniu.

Toți consumatorii care intâmpină probleme sau au nevoie de consiliere în acest domeniu pot accesa totodată și numărul de telefon 021-9615, direct la adresa de e-mail: reclamatii@infocons.ro sau în scris la C.P 38, O.P. 53 sector 4, București.

 Drepturile  fundamentale ale consumatorilor:

  • de a fi protejați împotriva riscului de a achiziționa un produs sau de a li se presta un serviciu care ar putea să le prejudicieze viața, sănătatea sau securitatea ori să le aducă atingere drepturilor și intereselor legitime;
  •   a fi informați complet, corect și precis, asupra caracteristicilor esențiale ale produselor și serviciilor, astfel încât decizia pe care o adoptă în legătură cu acestea să corespundă cât mai bine nevoilor lor, precum și de a fi educați în calitatea lor de consumatori;
  •  de a avea acces la piețe care le asigură o gamă variată de produse și servicii de calitate;
  •  de a fi despăgubiți în mod real și corespunzător pentru pagubele generate de calitatea necorespunzătoare a produselor și serviciilor, folosind în acest scop mijloace prevăzute de lege;)
  •  de a se organiza în asociații ale consumatorilor, în scopul apărării drepturilor și intereselor lor;
  •  de a refuza încheierea contractelor care cuprind clauze abuzive, conform prevederilor legale în vigoare;
  •  de a nu li se interzice de către un operator economic să obțină un beneficiu prevăzut în mod expres de lege.
  •  Se interzice refuzul vânzării unui produs sau prestării unui serviciu către un consumator fără un motiv justificat conform prevederilor legale în vigoare.

INFOCONS – Asociație pentru protecția consumatorilor