Acasă Comunicat de presă Cel mai mare proiect de infrastructură rutieră din județ continuă

Cel mai mare proiect de infrastructură rutieră din județ continuă

83
0

Președintele CJD, Alexandru Oprea, a semnat astăzi contractul pentru execuția lucrărilor din lotul II  al celui mai mare proiect de infrastructură rutieră din județ

            Președintele Consiliului Județean Dâmbovița (CJD), Alexandru Oprea, a semnat astăzi, 22 septembrie 2020, contractul de execuție a lucrărilor cuprinse în lotul II al proiectului finanțat prin Programul Operațional Regional 2014 – 2020 „Dezvoltarea infrastructurii de transport județean prin modernizarea DJ 720, DJ 720B, DJ 711 și DJ 101B, pe traseul limită Județ Prahova – Moreni – Gura Ocniței – Răzvad – Ulmi – Târgoviște – Comișani – Bucșani – Băleni – Dobra – Finta – Bilciurești – Cojasca – Cornești – Butimanu – Niculești – limită Județ Ilfov”.

            Au mai fost prezenți directorul Direcției Generale Programe Europene, Valeriu Florin Gilia, directorul Direcției Achiziții Publice, Sorin Radu, și reprezentanții firmei câștigătoare.

Proiectul are o valoare totală de 212.845.189,34 lei, iar lotul II are valoarea de 36.299.420,42 lei, lucrările de modernizare vizând  DJ 711 Ulmi – Comișani – Băleni, în lungime de 16 km.

Cu acest prilej, președintele Consiliului Județean Dâmbovița, Alexandru Oprea, le-a transmis reprezentanților constructorului să demareze toate demersurile necesare în vederea respectării graficelor stipulate în contract, astfel încât lucrările să se deruleze în bune condiții și   i-a asigurat de sprijinul unității de implementare a proiectului.

            Întreaga investiție presupune, însă, modernizarea traseului interjudețean (format din 4 tronsoane de drumuri județene) pe o lungime de 62,161 km.

Reamintim faptul că, în data de 27 iulie 2020, la sediul CJD, a fost semnat contractul de lucrări pentru lotul III, unde, în prezent, pe DJ 711, pe raza comunei Băleni, constructorul a demarat lucrările de decapare a suprafețelor asfaltate degradate, terasamente și fundații.

Având în vedere complexitatea și valoarea lucrărilor, precum și lungimea traseului, obiectivul de investiții a fost împărțit în 4 loturi, după cum urmează: lotul I (DJ 720 și DJ 720B) – limita județului Prahova – intrare în municipiul Moreni – ieșire din municipiul Moreni – Gura Ocniței (intersecție DJ 720) – Ulmi (intersecție DJ 711), în lungime totală de 13,169 km; lotul II – DJ 711 Ulmi – Comișani – Băleni, în lungime de 16 km; lotul III – DJ 711 Băleni (pod peste Racoviță) – Dobra – Bilciurești – Cojasca, în lungime de 19,350 km, și lotul IV – DJ 711 Cojasca (pod peste canal) – Bujoreanca și DJ 101B Lucianca – Niculești – limită Județ Ilfov, în lungime de 13,642 km.

            Proiectul a fost depus în cadrul POR 2014 – 2020, Axa prioritară 6 – Îmbunătățirea infrastructurii rutiere de importanță regională, Prioritatea de investiții 6.1 – Stimularea mobilității regionale prin conectarea nodurilor secundare și terțiare la infrastructura TEN-T, inclusiv a nodurilor multimodale.

Biroul Comunicare, Relații Externe al Consiliului Județean Dâmbovița

Articolul precedentATENȚIE, CETĂȚENI! NU MAI DAȚI FOC VEGETAȚIEI USCATE!
Articolul următorVrei să participi la Concursul Naţional de Literatură „Moştenirea Văcăreştilor”? Citește aici regulamentul!